Informacje ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego Traperzy.pl dostępnego pod adresem www.traperzy.pl
- Sklep umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu i jest własnością firmy: Traper Małgorzata Roman z siedzibą przy Al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa
NIP: 522-143-30-36, REGON: 140475482.
(Pod podanym adresem nie ma możliwości osobistego odbioru zamówień)
- Aby korzystać z serwisu internetowego www.traperzy.pl wymagany jest komputer z dostępem do Internetu, przeglądarka internetowa oraz czynna i prawidłowo skonfigurowana poczta elektroniczna.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto)
- Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki, które podane są oddzielnie.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez kupującego.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę. Zamówienia złożone w piątek po godz. 10.00, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą w pierwszym najbliższym dniu pracy.
- Bezpieczeństwo transakcji płatniczych zapewnia portal www.payu.pl.
Proces zakupu
- Klient może korzystać ze Sklepu jako zarejestrowany lub niezarejestrowany.
- W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać: wyboru zamawianych towarów, wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma być wystawiony rachunek (mogą to być różne adresy), wyboru sposobu płatności.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia, które zawiera informacje dotyczące: adresów wysyłki i faktury, przedmiotu zamówienia, jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych towarów, w tym kosztów dostawy, wybranej metody płatności, wybranego sposobu dostawy.
- W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu.
Formy płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:
- płatność przy odbiorze. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia,
- przelew bankowy lub przelew elektroniczny za pośrednictwem systemu www.payu.pl. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na konto Sklepu, w przypadku przelewu za pośrednictwem systemu www.payu.pl – otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
- Wysyłki nie są realizowane poza terytorium Polski
Dostawa.
- Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówienia.
- Termin wysłania zamówienia nie przekracza 3 dni roboczych od chwili zaksięgowania zapłaty przy zamówieniach płatnych z góry i 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przy zamówieniach realizowanych za pobraniem.
- Na terytorium Polski zamówienie może być dostarczone, według wyboru Klienta, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera UPS
Reklamacje
- Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzeczy bez wad.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z umową, a w szczególności w przypadku:
- wad fizycznych;
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy;
- Reklamacje towaru są rozpatrywane zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121))
- Klienci powinni kierować pisemne reklamacje na adres:
Traper, al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa lub mailem na adres: biuro@traperzy.pl.pl.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania przez Sklep reklamacji.
- Jeżeli rzecz zakupiona przez Klienta ma wadę kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
- danych kontaktowych składającego reklamację
- dołączenie paragonu
- W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres.
- Koszty związane z ewentualnym odesłaniem przez Klienta reklamowanego towaru, stanowiące równowartość opłaty pocztowej, Sklep zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W tym celu Klient powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Zaleca się złożenie oświadczenia na formularzu, który Konsument otrzymał wraz z towarem i dołączenie go do odsyłanego towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć także mailem. Sprzedający prześle mailem potwierdzenie otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Klient obowiązany jest, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
- Zwracany towar należy odesłać na adres: Traper al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa
- Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym)
- Sprzedający zwróci Konsumentowi należne mu płatności niezwłocznie po otrzymaniu towaru lub po przesłaniu dowodu wysłania towaru.
- Bezpośrednie koszty zwrotu produktu ponosi Konsument.
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, gdy produkt został kupiony na aukcji z licytacją
Dane osobowe
- Dane osobowe przekazywane nam przez Klienta są przetwarzane przez
Traper Małgorzata Roman al. KEN 54/106, 02-797 Warszawa.
Powierzone dane osobowe, w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu przetwarzane będą:
- w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień,
- przy wyrażeniu osobnej zgody przez Klienta, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Sklep.
- Każdy Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa:
- Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
- Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
Postanowienia końcowe
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem.
- Spory związane z usługami świadczonymi przez Sklep będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń na drodze arbitrażu lub mediacji.
Zajmują się nimi Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy: Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121), Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. O prawach konsumenta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 roku.
|
|